Barbero

Prémiová značka čepelek

Dělali jsme

Vizuální identita
Obalový design

Rok realizace

2022–2024

Nová značka od Czech Blades

S Czech Blades spolupracujeme již poměrně dlouho a když se rozhodli spustit novou značku prémiových čepelek, obrátili se opět na nás.

Moderní pojetí tradice

Naším cílem bylo vytvořit značku, která bude působit současně, ale zároveň odkazovat na dlouhou tradici celého odvětví klasických čepelek a samotného holičství.

Nové čepelky vznikly ve dvou provedeních. Řada Professional cílí na barbery a řada Platinum na všechny běžné zákazníky, kteří si chtějí dopřát doma stejnou úroveň oholení jako v barber shopu.

Jednoduchost nade vše

Obaly typu „Pillar“ pro nás byly nejzásadnější, protože se zákazníci budou o koupi rozhodovat právě při pohledu na ně.

Obvzlášť Barbero Professional je určeno barberům, kteří nekupují malé krabičky čepelek, ale investují rovnou do balení Pillar, kde jich je 100.

Vsadili jsme na výrazný prvek čepelky v životní velikosti provedený ve stříbrné ražbě, který nenechá nikoho na pochybách, co se skrývá uvnitř.

Ostatní prvky včetně samotného názvu ustupují spíše do pozadí a dávají čepelce prostor, aby vyniknula.

Malé krabičky

Pillary v sobě obsahují 20 krabiček po 5 čepelkách.

V designu krabiček jsme vycházeli z pillarů, ale vynechali prvek čepelky. Jednak jsme pracovali s velmi omezeným prostorem, jednak by se výroba při použití stříbrné ražby prodražila a bez ní není čepelka tak působívá.

Hlavním grafickým prvkem menších krabiček je proto jedoduché logo složené z čar, které má každá řada unikátní.

Psaníčka

Všechny čepelky jsou jednotlivě zabalené do psaníček.

Obzvlášť u Barbera Professional jsme si museli dát záležet, aby na sebe všechno správně navazovalo.

Půlené čepelky

Speciálně pro barbery vznikla varianta Barbera Professional s půlenými čepelkami (single edge), které mohou bez další přípravy použít pro holení břitvou.

Alternativní balení HBDC

Přestože Czech Blades neplánují zatím prodej v závěsném balení HBDC, do budoucna by se to mohlo změnit (pravděpodobně pouze u Barbera Platinum). Pro jistotu jsme tedy navrhli tento typ balení společně s ostatními, abychom později nemohli narazit na nečekané problémy.

Možné rozšíření značky

V případě úspěchu je pravděpodobné, že se značka Barbero rozroste o další řady. I na to jsme pamatovali a navrhli podobu Barbera Excellent a Eco.

Krabice

Nesoustředili jsme se jen na koncové zákazníky, ale záleží nám i na tom, jak budou čepelky dopravené dodavatelům.

Navrhli jsme proto přepravní krabice na 10 000 čepelek, které kromě všech důležitých náležitostí i skvěle vypadají.

Na obrázku je mini mockup. Podobné jsme si ostatně vytvářeli i pro všechny verze krabiček a obalů.

Barbero na webu

Protože se jedná o zcela novou značku, chtěli jsme jí dopřát možnost prezentace všech detailů.

Proto jsme pro Barbero připravili speciální šablonu, která je o poznání velkorysejší než u ostatních produktů Czech Blades. Stále se ale drží designu webu a působí jednotně s jeho zbytkem.

Nepoužité varianty

Na Barberu jsme pracovali dlouho a za tu dobu vznikla celá řada méně či více propracovaných variant, které jsme nakonec opustili.