Barbero
Prémiová značka čepelek
Dělali jsme
Rok realizace
2022–2024
Prémiová značka čepelek
2022–2024
S Czech Blades spolupracujeme již poměrně dlouho a když se rozhodli spustit novou značku prémiových čepelek, obrátili se opět na nás.
Naším cílem bylo vytvořit značku, která bude působit současně, ale zároveň odkazovat na dlouhou tradici celého odvětví klasických čepelek a samotného holičství.
Nové čepelky vznikly ve dvou provedeních. Řada Professional cílí na barbery a řada Platinum na všechny běžné zákazníky, kteří si chtějí dopřát doma stejnou úroveň oholení jako v barber shopu.
Obaly typu „Pillar“ pro nás byly nejzásadnější, protože se zákazníci budou o koupi rozhodovat právě při pohledu na ně.
Obvzlášť Barbero Professional je určeno barberům, kteří nekupují malé krabičky čepelek, ale investují rovnou do balení Pillar, kde jich je 100.
Vsadili jsme na výrazný prvek čepelky v životní velikosti provedený ve stříbrné ražbě, který nenechá nikoho na pochybách, co se skrývá uvnitř.
Ostatní prvky včetně samotného názvu ustupují spíše do pozadí a dávají čepelce prostor, aby vyniknula.
Pillary v sobě obsahují 20 krabiček po 5 čepelkách.
V designu krabiček jsme vycházeli z pillarů, ale vynechali prvek čepelky. Jednak jsme pracovali s velmi omezeným prostorem, jednak by se výroba při použití stříbrné ražby prodražila a bez ní není čepelka tak působívá.
Hlavním grafickým prvkem menších krabiček je proto jedoduché logo složené z čar, které má každá řada unikátní.
Všechny čepelky jsou jednotlivě zabalené do psaníček.
Obzvlášť u Barbera Professional jsme si museli dát záležet, aby na sebe všechno správně navazovalo.
Speciálně pro barbery vznikla varianta Barbera Professional s půlenými čepelkami (single edge), které mohou bez další přípravy použít pro holení břitvou.
Přestože Czech Blades neplánují zatím prodej v závěsném balení HBDC, do budoucna by se to mohlo změnit (pravděpodobně pouze u Barbera Platinum). Pro jistotu jsme tedy navrhli tento typ balení společně s ostatními, abychom později nemohli narazit na nečekané problémy.
V případě úspěchu je pravděpodobné, že se značka Barbero rozroste o další řady. I na to jsme pamatovali a navrhli podobu Barbera Excellent a Eco.
Nesoustředili jsme se jen na koncové zákazníky, ale záleží nám i na tom, jak budou čepelky dopravené dodavatelům.
Navrhli jsme proto přepravní krabice na 10 000 čepelek, které kromě všech důležitých náležitostí i skvěle vypadají.
Na obrázku je mini mockup. Podobné jsme si ostatně vytvářeli i pro všechny verze krabiček a obalů.
Protože se jedná o zcela novou značku, chtěli jsme jí dopřát možnost prezentace všech detailů.
Proto jsme pro Barbero připravili speciální šablonu, která je o poznání velkorysejší než u ostatních produktů Czech Blades. Stále se ale drží designu webu a působí jednotně s jeho zbytkem.